Revenire printre voi :)

6 Mai

După câteva săptămâni bune de lipsă, iată că revin în lumea culinăritului 🙂 Nu că nu aş fi gătit în timpul care s-a scurs..doar că nu am mai avut posibilitatea să împărtăşesc reţetele şi cu voi. Şi asta din mai multe motive. În special datorită faptului că ne-am mutat şi aici abia acum am reuşit să ne instalăm internetul. Apoi am fost plecaţi şi într-un mic concediu….Însă în toată această perioadă m-am gândit la voi, cititoarele blogului meu şi căutătoare de papa bun 🙂 şi mi-a fost dor de voi (deşi pe unele nici nu vă cunosc) şi mi-a fost dor să revin…Aşa că…de acum va reintra totul în normal.

Spor la gătit vă doresc, dragele mele.

Lasă un răspuns

