Cartofi aurii

12 Mar

Ingrediente: cartofi micuţi (în funcţie de câte persoane sunt la masă), ulei de floarea soarelui, condiment grill pui (eu am folosit de la Kotanyi)

Mod de preparare: Cartofii se curăţă de coajă, se spală, se trece fiecare cartof prin ulei, se condimentează cu Grill de pui şi se aşează într-un vas termorezistent.

Se adaugă puţină apă, cât să acopere fundul vasului şi se dau la cuptor la foc mic. Cu cât cartofii sunt mai mici, cu atât se vor pătrunde mai bine. Când s-au rumenit pe o parte, se întorc.

Şi gata garnitura. Simplu, nu? Şi să vedeţi ce gustoşi sunt…cu exterior crocant…

Noi aveam şi chifteluţe pregătite dinainte pe care le-am pus printre cartofi ca să se încălzească la final.

Un răspuns to “Cartofi aurii”

  1. adela zilahi 12/03/2011 la 10:21 #

    arata delicios…am sa incerc si eu…o zi buna!

Lasă un răspuns

