Parada blogurilor gustoase

10 Ian

Considerând că am un blog cu reţete gustoase şi sper eu utile pentru voi, cititoarele mele, am decis să particip la „Parada blogurilor gustoase” organizată de Gustos.ro. Pentru acelea dintre voi care doriţi să mă cunoaşteţi mai bine, puteţi accesa această pagină , unde puteţi citi un interviu cu mine despre Betty’s Kitchen. Mulţumesc tuturor acelora dintre voi care aţi fost alături de mine încă de la început sau care m-aţi vizitat pe parcurs.

Lasă un răspuns

