Cuburi de ciocolată cu nucă de cocos

14 Iun

O prăjitură simplă şi uşor de făcut, ciocolatoasă şi bine însiropată.Tuşa Lidia, iată că a sosit momentul ca reţetele bune pe care le pregătiţi, să stea la loc de cinste pe blog ;)Mulţumim pentru reţetă.

Ingrediente

Pentru blat (pentru o tavă de 25 x37 cm): 1 ou, 200 g zahăr, 50 g margarină, 3 linguri miere de albine, 100 ml lapte, 1 plic praf de copt, 300 g făină

Pentru cremă: 200 gr unt (margarină), 12 linguri de lapte, 250 g zahăr, 4 linguri de cacao, esenţă de rom

Mod de preparare

Pentru blat: Se amestecă toate ingredientele cu mixerul. Trebuie să rezulte o pastă mai groasă, pe care o punem în tava acoperită cu hârtie de copt…

…şi o punem în cuptorul încins, la 200 grade.

După ce s-a copt, lăsăm blatul să se răcească, apoi îl tăiem în pătrate mici.

Pentru cremă: Punem toate ingredintele într-o cratiţă pe foc (în afară de esenţa de rom, pe care o adăugăm doar la final)…

…şi lăsăm să fiarbă pentru a se topi bine zahărul.

Trecem fiecare pătrăţel prin crema fierbinte, apoi îl tăvălim prin nucă de cocos…

…nucă sau alune măcinate, după preferinţa fiecăruia.

Şi ca să vedeţi că m-am gândit şi la voi…v-am pus deoparte câteva bucăţele :))

10 Răspunsuri to “Cuburi de ciocolată cu nucă de cocos”

  1. adela zilahi 14/06/2011 la 21:55 #

    Foarte buna am si eu reteta ceva asemanator cu 1 ou si miere, trebuie sa verific dar se numeste Tavalita , arata tare bine, de sarbatori tot fac aceasta prajitura! Pupicei si o seara placuta!

  2. marcela 14/06/2011 la 23:08 #

    ce dimensiuni sa aiba tava?merci

    • Th3Lov3OfG0d 15/06/2011 la 09:09 #

      Marcela, 25 x 37 cm are tava in care am facut eu blatul. Acum depinde cat de inalte sau subtirele vrei sa iti iasa “cuburile” si in functie de asta poti alege in ce tava sa faci. Mult spor sa ai!

  3. Betty 15/06/2011 la 09:05 #

    Adela, e posibil sa ai aceeasi reteta cu asta pentru ca da, in mod normal e cunoscuta sub numele de “Tavalita”, dar mie mi s-a parut mai potrivit sa o botez asa :) Dar oricum s-ar numi, tot buna e :) O zi buna si tie

  4. Dulcegarii culinare 16/06/2011 la 12:24 #

    E gen Mini Lamingtons … pe care le ador pur si simplu.. ! usor de prepart si gustoase rau , da rau de tot !! :) Pupici Betty !

  5. Betty 16/06/2011 la 12:36 #

    No ,drept sa-ti spun Anto n-am mai auzit de denumirea asta…dar m-am uitat iute pe net sa vad cum arata si da, ca ele sunt :)) Asa-i, sunt gustoase!

  6. cristina 06/01/2013 la 19:51 #

    foarte bune am facut si eu reteta acuma is minunate

  7. livia 31/01/2014 la 21:13 #

    Am incercat-o,
    foaaaarte buna si foarte usor de facut!!!

    • Betty 31/01/2014 la 22:38 #

      Livia, pofta buna sa aveti atunci :) Te astept cu drag sa incerci si alte retete.

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 1,374 other followers

