Piept de pui cu ananas

7 Sep

Ideea reţetei, primită de la o prietenă Daniela, se pare că îşi are originile în Spania unde e destul de des pregătită. E interesantă pentru cei care iubesc combinaţia de pui cu ananas.

Ingrediente : 800-900 g piept de pui, 4 morcovi, 3 cepe, 1 cutie ananas, sare, piper, 1/2 cană de orez, ulei

Mod de preparare: Ceapa şi morcovul se curăţă şi se spală. Se taie ceapa peştişori, iar morcovii rondele.

Pieptul de pui se taie fâşiuţe şi se pune peste ceapă şi morcovi. Se adaugă puţin ulei şi se pun toate pe foc mic, într-o tigaie antiaderentă, cu capac.

Când zeama pe care o lasă puiul începe să scadă, se adaugă 1/2 cană de apă, se condimentează cu sare şi piper şi se mai lasă să fiarbă înăbuşit, sub capac.

Când apa scade, se lasă tigaia descoperită şi se amestecă des până când cărniţa şi legumele încep a se rumeni. Se adaugă la sfârşit cubuleţele de ananas şi se mai ţine mâncarea pe foc 4-5 minute.

Separat se fierbe orezul în apă multă, cu sare. Se limpezeşte de 2 ori în apă rece şi mâncarea e gata pentru a fi servită.

Se potriveşte bine atât pentru prânz, cât mai ales pentru cină, fiind o mâncare uşoară…Si de ce nu, o cină romantică chiar…;)

2 Răspunsuri to “Piept de pui cu ananas”

  1. aditza 12/09/2010 at 14:29 #

    Aceasta reteta este exact pe gustul meu! Am savurat-o pana la ultima inghititura. Nu am mai facut si garnitura de orez langa puiul cu ananas deoarece mi s-a parut excelent asa, fara orez … dar bineinteles asta depinde de gustul fiecaruia. Este o mancare cu gust exotic, diferit de gustul mancarurilor traditionale romanesti, asa ca pentru cei interesati de arome noi o recomand cu caldura!

    • Betty 13/09/2010 at 09:25 #

      Hmm…interesant cum variaza gusturile de la om la om. Eu am primit reteta asta si am zis sa o probez, dar sincera sa fiu nu am fost atat de incantata ca si tine de combinatia data de gustul ananasului cu pui. Asa ca am mancat-o, dar am cam ales bucatelele de pui in defavoarea ananasului :)
      Oricum, ma bucur mult, Aditza ca tie ti-a placut combinatia si ai savurat-o pana la ultima inghititura. Si vreau sa iti spun ca mai am o reteta tot cu piept de pui si ananas, doar ca mai are si alte arome si condimente care fac din ea o reteta specific chinezeasca. Sper sa iti placa si ea la fel de mult, atunci cand va fi postata si o vei incerca.

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 1,424 other followers

